23.1.2011

7 tunnustuksen haaste

Anja haastoi minut mukaan tunnustamaan, ja koitinkin tässä sunnuntain ajankuluksi keksiä jotain sopivia  :)

1. Olen elänyt todella... tapahtumarikasta elämää, hyvässä ja pahassa, vaikka olen vasta 23-vuotias. Olin hurrrrja teini, ja välillä kun muistelee kaikkia kommelluksia, on kuin katselisi jotain teinitvsarjaa :D

2. Olen pienestä pitäen ollut aamu-uninen. Aamun torkku, illan virkku. Hyvin harvoin, ja miltein vain erityistapahtumina saatan ponkaista ajoissa ylös, muutoin saan taistella pitkään itseni kanssa, että pääsen sängystä ylös. Mietin mielessäni hyviä tekosyitä jäädä nukkumaan, jne.

3. Olen hyvin harvoin missään asiassa mielipiteiltäni mustavalkoinen, kutsunkin itseäni harmaaksi :P Näen molempien puolien hyvät ja huonot puolet, mutta on todella vaikea valita omaa puoltaan, varsinkaan jos joutuisin puolustamaan omaa mielipidettäni. Olen aika ovimatto siinä mielessä.

4. Tykkään suunnittelusta ja listojen tekemisestä! Voin suunnitella mielessäni seuraavaa kauppareissua, mökille menoa, leikkikukkakauppaa tai vaikka prinsessahäitä. Pala paperia ja kynä ja listaan "Things to do"-listoja, mitä pakata mukaan jne. En kyllä silti ole yhtään järjestelmällinen :P

5. Olen todella huono raha-asioissa, ja siksi siirränkin opintotuen ++ aina suurimmaksi osaksi miehekkeelle, minun rahoilleni tarkoitetulle tilille. Mieheke maksaa aina suurimman osan menoista, ja kerran kuussa istutaan alas tutkimaan kuitteja,  menot puolitetaan, ja sitten mieheke saa ottaa minun velkaosuuteni tililtäni. On toiminut tähän asti :P

6.Lauleskelen Paljon. Olen kuin rikkinäinen jukeboxi esim koulussa. Vaikka taskussa on yleensä mp3-soitin, hyräilen silti omiani, päähän tupsahtavia lauluja, virsiä, runoja yms. En ole niin ronkeli :D

7. Oli todella todella vaikeaa keksiä sopivia tunnustuksia tähän!



Puutarhamessut 2011

2.-3.4. Piha ja Parveke, Jyväskylä

7.-10.4. Kevätpuutarha 11, Helsinki

16.-17.4. Markki Piha- ja Puutarhamessut, Seinäjoki

16.-17.4 Puutarha, Mustasaari

2 kommenttia:

  1. Oikein kivoja tunnustuksia ja kuule 23 vuotiaan kuuluukin vielä olla illanvirkku ja aamuntorkku..;=) kyllä minäkin olen välillä (vaikka olen sua puolet vanhempi)aamuntorkku varsinkin talvella, ei jaksaisi millään aamulla aikaisin, mutta kun on pakko.
    Ja minulla on kolme lasta 21 ja 2 x18, niin noin se vaan tuppaa olemaan.

    Hyvä idea tuo rahan siirtäminen miehekkeesi tilille, kun kerran tuntee itsensä, niin miksi altistua kiusausille jos sen voi noin helposti välttää. Kuitenkin kaikki pakolliset on hoidettava, muuten tulee suru puseroon.

    Oikein mukavaa talven jatkoa sinulle ja tsemppiä koulunkäyntiin.

    VastaaPoista

Jätäthän jonkin tervehdyksen kertomaan olemassaolostasi, kommentit ja palaute ovat yksi bloggaamisen peruspilareista :)