25.1.2013

Nettimyymälät

Heippa taas! Nyt haluaisin kuulla teiltä rakkaat lukijat, mihin nettikauppoihin olette olleet tyytyväisiä! Väkisinkin alan eksyä muun nettiselaamisen ohessa puutarhakauppoihin, mutta olen ollut muutamaan nettikauppaan kovinkin tyytymätön.

Yhdestä paikasta, jääköön nimi nyt mainitsematta, olen ensin aikoinaan saanut "korvaavan tuotteen" ilman mitään ilmoitusta, kun alkuperäinen oli loppuunmyyty. Korvaava tuote, joka ei ollut minulle mieleinen. Jotenkin unohdin tämän tapauksen, ja tilasin samaisesta paikkaa viime keväänä pikkutaimia. Sain liian isoon kenkälaatikkoon pakattuja, ilman mitään suojaa olleita, matkassa kuolleita taimia. Valitettuani sain korvaavat tilalle mutta kesän mittaan huomasi, ettei niiden laatu silti ollut hyvää, ne eivät kasvaneet kunnolla, vaikka saivat samaa hoitoa, kuin toisesta paikkaa ostetut pikkutaimet. ..

Kauppilasta tilasin viime kesänä jänönhäntää ja verenpisaroita, olin todella tyytyväinen taimiin. Ne tulivat asiallisesti pakattuina ja olivat hyväkuntoisia, kasvoivat hyvin jne.

Kauppilan jänönhäntä..


..ja verenpisarat

Tilasin muistaakseni Korpikankaalta timanttikukan siemeniä, joista iti yksi. Koko pussista. Sain rahat takaisin, mutta silti kaivelee mieltä.


Millaisia kokemuksia muilta löytyy? Pääasiassa pikkutaimia, juurakoita ja taimia olen katsellut, kukkasen siemeniä en ajatellut tilata tänä vuonna ;) Nyt olen selannut aika monen paikan Uutuudet-luetteloita, ihan vaann uteliaisuuttani tietysti

1 kommentti:

Jätäthän jonkin tervehdyksen kertomaan olemassaolostasi, kommentit ja palaute ovat yksi bloggaamisen peruspilareista :)