29.12.2010

Vuosi 2010 lähenee loppuaan

Ulkona on tänään, 29.12.2010,  lumista (n. 35cm Ilmatieteenlaitoksen mukaan) ja lämpötila n. -11°C. Auringonnousu tänään 9:38. Auringonlasku tänään 15:27. Päivän pituus on 5 h 48 min.

Sisällä on sekaista, ja blogin pitäjää väsyttää. Talven tauti on iskenyt kyntensä minuun, voisin vain nukkua päivät pitkät. Ja olen valehtelematta niin parina päivä tehnytkin. Kuiva ilma on tehnyt ihosta korppua, iho näyttää ja tuntuu kamalalle. Kaikenlaisia rasvoja olen kokeillut, välillä on ollut parempana, tänään taas tekisi mieli juustoraastimella raastaa kutiava iho pois kokonaan. Mieliala heilahtelee kuin lehti tuulessa, välillä selaan nettikauppoja ja puutarhajuttuja, on kivaa, on ihanaa.... ja seuraavaksi mietin onko tässä parisuhteessa mitään järkeä, kuka minua jaksaa katsella, kuka tuommoista miehekettä jaksaa katsella, kasvien omistaminen on ihan turhaa, heitän kaiken roskiin.... ja sitten taas suunnittelen mielessäni, olisiko meillä varaa käydä pienellä ulkomaanreissulla jossain lämpimässä, mietin mitä kivaa tarjoaisin uutena vuotena... ARGH. Tämmöinen minä olen.

Joulu tuli ja meni! Kaikilla muilla oli kauniita jouluntoivotuksia ja ihania kuvia :) Minä olin sen verran terveenä, että kykenin aattona muiden mukaan, mutta yskä oli, ja on edelleen kiusana.

Olin 23.-24. yötä siskon asunnolla, pitämässä seuraa kahdelle  4kk ikäiselle kissanpennulle (sisko lähti isovanhemmille jouluksi), jäi nukkuminen vähäiseksi! Siskolla on kova homma noiden kasvattamisessa, asunto on yksiö ja kissat hyppii ku mitkäkin ninjat jokapaikkaan...

Aattona oltiin miehekkeen isällä, saunottiin, syötiin, vaihdettiin lahjoja ja pelattiin Monopolia iltamyöhään. Joulupäivänä oltiin miehekkeen äidillä, jossa toistettiin samaa kaavaa. Tapaninpäivänä ajettiin sitten minun isovanhemmilleni, jossa myöskin, SYÖTIIN, juotiin kahvit ja vaihdettiin lahjoja. Sain lahjaksi
3 toivomaani kirjaa, suklaata, Täydellisten Naisten 5.kauden, lahjakortin kampaajalle, sukkia, tohvelit jne. Oikein mukavia lahjoja, suurin osa olikin tosin jo tiedossa. Kaipaisin enemmän jotain yllätyskategoriaan kuuluvia, mutta kai se on turvallisempaa ostaa lahjoja, joiden tietää olevan mieluisia, kuin turhaa rojua ihmisten nurkkiin?

Pian vuosi tosiaan vaihtuu, eikä meillä ole mitään suunnitelmia! Mahtaiskohan tässä saada aikaiseksi vaikka jonkun valokuvakollaasin? Saa nähdä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän jonkin tervehdyksen kertomaan olemassaolostasi, kommentit ja palaute ovat yksi bloggaamisen peruspilareista :)